10 saker jag Älskar, 10 saker jag hatar

JAG ÄLSKAR


  • Jag älskar sommaren
  • jag älskar FASHION
  • jag älskar Mamma,pappa och mina två systrar
  • jag älskar min vänner
  • jag älskar Shopppppa, bästa jag vet, 
  • jag älskar att sova( speciellt när man är trött annars är det bara trögt)
  • jag älskar att Musik
  • jag älskar Seth Cohen ( han får mig alltid att skratta hahah )
  • jag älskar att skratta & vara ironisk, that is soooooooo me,


JAG HATAR


  • REGN!
  • vakna tidigt
  • matte
  • hitler
  • pytt i panna,
  • SPRUTOR
  • Småkryp, BLÄÄÄÄÄÄÄ
  • att vänta på saker, har väldigt lite tålamod
  • att förlora
  • skräckfilmer, (Gooosh fast dom är läskiga såå kollarjag , lite dumt, kanske,)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0