12 December

image111



Idag, hmm haft 3 lektioner, i like it very much, hahah engelska, företag ekonomi och Geografi,
jag älskar engelskan, hatar geografin, fruktasvärt långtråkig, goosh, haah
Idag har jag i vilket fall som helst varit med lirre hela dagen ipincip, först kollade vi på
ett avsnitt av gossip girl, ahahha sen efter att vi var här en stund traskade vi iväg till henne
och där var (är) jag sååå trött, att jag laa mig ner i hennes varma säng ahaha, och medans
lirre satt och bläddrade i massa mode tidningar och ba
- emme vad ska jag ha på mig,
Jag - ummmmm, jag vet inte vad du vill,
ahha hon frågade det minst 10 gånger haha, ahah fast sen kom vi fram till det i guess,
sen sa jag så här då

ey jag ska sova nu, är det någon du vill att jag hälsa till mina drömmar?
L - hmm vilka ska du träffa där då?
E - Hmm först Zac efron och sen han från prisonbreak, efter det chad micheal murray, om ja hinner
L - aa hälsa dom vart är min ring?
E - a vänta lite ....... dom sa . HAHAH GLÖM DET!
L- ohh men,

jaa det var det , sen fick hon för sig att hoppa lite och ta bilder hahah jooo innan det spionerande vi på hennes granne, ahahh först såg dom oss, men vi släckte hahah dååå ser man alllt, aahha sakern man inte borde se kanske hahahaha. neeeeeej jag skojar, i alla fall haft en lyckad dag med denna tjejen,

joo frästen , fick 3 nya böcker med GOSSIP GIRL, idag wiee, elelr jag lånade dom från biblan, för dom finns inte att köpa här i närheten, well welll allt från mig idag ,



HUGS & KISSES <3 //
Ermina

Kommentarer
Postat av: Lady..L.G

Hahaha,, ja inga stora läxor nu ju, måste ta chansen o leva lite nu!. Woha!.. Men ah man ska vara ung så länge kan EMS!... what ever, oww btw. bilden .. no comments!

2007-12-14 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0