14 december

jag vet att jah inte skriver lika ofta, men det är för att jag har varit trött hela veckan
och knappast haft något att skriva om, men eftersom idag är är sån hmm,
hur ska jag utrycka mig så ni fattar, FÖRBANNAD DAG!

joo vill ni veta varför så läs,  cus i'm gonna tell you,


Okeey så här ligger det till, idag på morgonen när jag vaknade
kände jag att allt skulle gå skit dåligt, hela dagen. först så skulle jag redovisa
ett arbete på svenskan, och becca var inte i skolan och jobbar i grupp så min
lärare sa att jag skulle göra den själv, inget i mot det kunde endå mina repliker,
jaa men saken var den att vi var uppdelade i två grupper så en gruppen skulle göra idag
och andra skulle göra på tis, aa och de som gjorde idag slapp på tisdag, och tvärtom. jaa
så självklart, så skulle jag inte hinna med, utan måste gå på tisdag med för min lärare
inte kan planera tiden, Gossssh hur svårt är det!

senare dåå, skulle jag hem till Shpresa och hjälpa henne göra i ordning sig
tillsammans med lirre, jag fixade håret och lirre sminket, eftersom det var värsta stressen
med allt, så började alla bli tjuriga på varandra och så råkade den en till den andra slänga ut
sig lite onödiga kommentarer, så blev man ännu argare en tidigare, joo efter shpresa hade
get sig i väg. ahahbråkade jag och lirre, och jag bråkar väldigt sälla med folk, blir ej lätt arg, utan
små irriterand men det försvinenr efter max 1 -2 timmar, aa i alla fall så började vi skrika på
varandra och det kändes som vi inte hande någon anledning till att göra det utan vi bara
skrek för att v hade en sån skitig dag, och när jag blir riktigt förbannad, vet ni vad jag gör
jag lippar , ahha yes hahaha , det gör jag för jag inte pallar ha allt inom mig, såå ut med det
och in med nyttt hahah , nee men typ såå eftersom jag och lirre är så tigta och bägge två envisa
som FAN!, aa så hörde hon av sig efter 1 timme elelr något, och vi rede ut det hahahahha ,
så bra kan vi va, joo för att toppa hela den äckel dag såå är jag sjuk , wiiiiiie, NOT!

ja det var min dag , suck's men men ,



TAKE CARE // ERMINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0