15 December

image120


tja , lördagen blev inte så tråkig efter allt, trots att man har super ont i halsen
och knappt kan prata utan att man låter hahaha som en anka, och känner sig
mig hängig, får ta igen allt nästa helg, ahah : ). joo i alla fall, jag ringde upp lirre
efter att ha luggit och kollat på film, såå vi bestämde oss för att gå ut och gå lite,
eftersom vi varit inne hela dagen, och min lilla syster hängde på ahahh . aa
i alla fall så gick vi till stan och i och med att vi bor i en liten stad sååå, hm är det inte
såå stor stan, skit kallt var det ute, men det var rätt uppfriskande, jo så såg vi den nya
resturangen som ahde öppnat upp, gooood jobbb, skit snyggt verkligen, designen var
kanon fin, vet dock inte vad den heter men om ni är i värnamo och ser en fin resturang
hmm gå in vetja ahahahhaha, aa ialal fall sååå vände vii om och vandrade hem till mig
och kokade te åt min hals haahhah inte för att det hjälpte men ändå, och åt lussebullar
är beroende av dom, sen kom irmas kompis dajla, och vi satte på en film,

"The Nannys diary"
sjukt bra haha
och sööt och så där, sen gick dom hem
och ahahahahhahahah en stund senare ringde Jonas från min klasss
ahahah jaaaaaaaaag dog, han var så klart full, och gud vet vad han snackade om
ahha komemr säkert inte komma ihåg att han har ringt någon, och han frågade efter
min syster, killar och yngre tjejer, jaaa . elelr inte alla killlar dåå men en del, ahhaahha
aja men men det var min dag och nu känner jag mig dåligare en vad jag gjorde igår
helt varm och jaa sliten, såååå ska kolla på film rena filmdagen och läsaaaa klart
Gossip girl, och sova för i morgon blir det masssa plugg,

Gooodnatt Favoriter, // Ermina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0