16 december baby baby baby

Diffrent day diffrent story !




image121



idag mina vänner ska ni få veta att jag inte var iskolan, och hmm jag hade
minsan ingen god anledning heller för den delen heller. pappa min
skulle min lill syster till tandläkaren i jönköping och eftersom jag och min
andra syster behöve lite nytt innan jul och nyår sååå gav vii oss med honom
occch hmm rättare sagt skolkade, nooot gooood, jaa vi fick sittta i två timmar och
vänta på min syster hos tandläkaren eftersom hon fick gå dit tidigt, ja ja inget att göra åt.
sen efter då så körde vi vidare till A6. och yes box jag är ett stort fan av H&M, say what u want but i'm
jaa hittade en masssa saker som såg snygga ut , and you know the felling too die for, aamen när man prövade
dessa klänningar och vad det nu var, var de ey sååå snygg noo noo, och om de var det fanns det ey i min storkel, braa va
men kom faktiskt undan med lite grjejer ändå haha :) senare på kvällen sååå gav jag mig till min
terapi ahah lirre, jaa och vi pluggade i alla fall en stund, och det funkade faktiskt gansak bra,


kul att du finns i bland hahaha skoja alltid. : ) thats my day pretty much,


take care everyone, //// ERMINA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0