20 december

oj, det var ett tagsen jag skrev hehe 4 dagar sen men ändå kom nyss in känner mig trött i kväll
såå ja behöve pigga till mig till morgon dagen haha :) dåå minsan ska det festas till ahha , whhihoo
slutade skolan i går, aldrig mått bättre heh nee men typ på sommar klart att man gör det men ändå
hallo om jag kunde trolla såå skulle du ju alltid vara med men men, idag är det 1,5 år kvar tills jag
slutar skolan och geeeeeeeee mig av på mitt stora äventyr wiiihooo, goosh i like it hahah ,
wellwell fick min nya glamour idag och lika trevlig som alltid, i den fick man med erbjudande om
en tränings kort elelr erbjudande eller kalla det vad du vill , till S.A.T.S ahha EXAKT VAD jag behöver
sååå marry christmas till er med haha, joo varit på stan från 5 på dag till nuuu haha, and gooooos
i'm i tierd, welll yes i am, ahahahha jaa nu sååå ska jag slänga mig på mina mysis byxor och kolla
på en bra film och sova, behöver all energi till i morgon,


Pusss & Krammm, everyone // Ermina

PS. 4 DAGAR snart 3 Dagar kvar till jul,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0