27 december

halloj folket hoppas ni har haft en hejdundrand rolig jul, och blivit fettaaaa och gooo av all julmat,
som ni ser har jag inte skrivit så mkt på sitionde men det är för jag inte haft tid, men nu är jag back
in action again and thats were i'm going too stay. haha : ) hmm joo snart nytt år kan ni fatta det 2008
myyyyyyyyy year in the big world haha :) för då minnsan blir jag 18, jag ska te spanien , jag ska ha
vmoooo fetaste fest jaa sen händer det väl en heldel massa annat. ahha :) jaa men ett år med
massssssor av fest och nöje i hope very much at least, aa och efter det året är det ett halv år tills jag
ger mig iväg på mitt livs äventyr med lirre haah LA :) ahha aa assså helt seriöst känner jag mig inte såå
kan skriva om 2007 this year,

joo detta året kan jag nog beskriva som ett förvirrande år i mina skor
ett år då man har lärt känna sig själv, eller i alla fall lite, våga
vara den man är trots vad andra tycker om en, säger saker man vill
liksom why not? fått reda på vilka som är ens riktiga kompisar, men
även ett år av masssssa minne och skojighet, : ) haha troo mig
det händer även saker i värnamo, ahha :)

planer inför 2008,

få en fastkrop med hjälp av gym,glamours tidnings alla tips och springa :)
övervinnnnna min största räddsla, SPRUTOR; har gjor det men funkar fan inte men ska försöka igen gooosh,
vara mig själv ha kul. och ba "njuta" av tiden kvar med min familj, i sverige i guess.

nu är jag såååå hmm insperations lös hah : )

 goooodnight people lot's of love // ermina image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0