7 december,

image107
Idag hade vi prov i matte B, jaa det gick åt helvete, eller i början kändes
det som om jag fattade mycket, baa shiiit vad duktig jag är, sen när jag kom
längre in på provet fattade jag nada, uppgift 17, tänker inte ens prata om
den , OFTA MAN SKÄR GLASS I MASSA OLIKA LINJER,
DUMMA MATTE, HATE HATTTTTTTE it,
Joo provet var i 4 timmar och man fick som på de flesta proven
gå när man är klar, jag satt där i 2,5 timme kände att jag började bli sömnig,
kanske satt i en halv timme och ba hmm hmm hmm, sen löste jag yttligare några tal
sen lyfte jag på rumpan och gick ut, och PS; hatar fortfarande matte, sjukt, men men
Nu tänker jag inte prata om det.

snart börjar OC på kanal 5, 10 över 16 okey, det har hållt på ett tag nu men kolla ändå
det är bra,

joo kom på en grej,

Pratade med en tjej från Californien i går, hon baa det är så trevligt i sverige, och att vi hade
skit snygga killar här, den tjejen bor i usa, utanför los angeles där det förmådligen är 30 grader varje dag
medans vi få njuta av regnet, aa och Dom har faaaaaan maaaasssa snyggisar i deras land själva, aa ialla fall kul att prata med någon ditt man ska flytta kändes så verkligt, nuu räcker det med skrivandet för ett tag, lite trött Byee
e byee glöm inte Oc nu,

HUGS & KISSES, <3 // ERMINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0