9 December

Halloj alla glada,pigga och jaa såna som mig, TRÖTTA!

Igår vandrade jag hem till Liridita såå där runt 7 tiden, skulle sova där i natt
viii gick hem till hennes två stora systar, störts sköna människor, jaa och där
var Malin och malins kompis Helena om jah minns rätt, dom gick inte till köket,
och skulle röka, eftersom verken jag eller lirre tål rök såå orkade vi inte vara där inne så
vii satt och surffade lite på nätet, aa, lite senare så kom Violettas jättesöta kompis
Nino, hur trevlig som helst verkligen. hon hade nyligen om jag har fattat det rätt
varit i barcelona, häftigt, aa och i och med att vi kollade på biljetter till Spanien, var
det ganska såå soft att fåå lite tips. såå nu har vi barcelona haha på G med , och Ibiza med, haha
man borde åka över allt i spanien, aa senare på kvällen HUR KUL SOM HELST!

PETER ANSWER

jag vet inte om ni har kört det, Finns en hemsida som heter
PeterAnswers.com och där finns det en snubbe som heter
Peter där kan man fråga honom om allt och hans haha svarar
då, saken med denna sida är att det är på skämt, ahah
joo såå om ni går in på sidan såå skriver ni Som set står
fast istället för att be peter svara på frågan så skriver du där uppe
svaret på din fråga, för att man ska skriva svaret där upp , och för att
svaret inte ska synas så trycker man på punkt efter att man har skrivit
"Peter " och då kan du trycka på vilka knappar du vill såå ser man inte
vad du skriver utan vad som kommer synas i den rutan är " Peter , please .......
ahah såå alltså svara du på frågan som din kompis ställer, ahaha

Det gjorde vii igår då

vi lurade Helena och Nino,
De frågade vad deras mamma hete pojkvän, ex från det ena till det andra,
joo såå eftersom jag inte kan ett smack om dessa tjejer så fick jag skriva så
att det inte skulle bli misstänksamt, ahah aaa men malin stod och viskade svara
i mitt öra hela tiden, ahahha sååå lite smarta var vii ändå, ahah det ärrr hur kul som
helst, och taskigt, men men alla har vi blivit lurade av den, ahhah det är såå kul för
man vet exakt hur dom reagera, haha, SÄTT I GÅNG OCH LURA, ahaha såå att inte
dina vänner lurar dig först,

HUGS & KISSSES // ERMINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0