9 December



image108


Under kvällen började jag och lirre, tänka på vad livet Egentligen innebär
och då ska jag tala om för er vad jag tror livet innebär,

Jo, så här är det, jag tror livet går ut p att man ska hitta sin kärlek
för på vägen att hitta sin kärlek hittar man sig själv. Ibland kan det
vara en lång väg till kärleken och ibland kan det vara en kort väg
det är helt och hållet från person till person. Joo. för om man hittar
sin rediga kärlek så har man ju hittat sin soulmate, har man hittat någon
som är som man och som man trvis bra med har man ju även hittat sig själv
för då är man så pass säker på sig själv. Allt i livet går ut på att hitta
MR/MISS perfekt, fast klart att man kommer ha 10000 tals hinder på vägen
Brustan hjärtan, sitta lippa sönder flera dagar, flyga på moln,
men det är bara för att man ska lära sig av sina misstag, och där ser ni
dååå växer man , man växer som person, man lär sig skillnaderna mellan
rätt och fel i kärlek. det tror jag livet går ut på ialla fall, find yourself,
det är ett äventyr vi lever i, en del är faligare en andras, gäller bara att lista ut
vem som är skatten i slutet på äventyret,

Lot's of love // Ermina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0