Albulena

image109


I fredags pratade jag med Albulena, jag saknar Underbara snälla söta albulena,
jag saknar att snacka mode med Albulena, Hon äger på sånt, jag saknar att
träffa albulena, jag saknar hela albulena, lika snäll som sina andra syskon,
Asså har aldrig träffat en familj som är sååå generööös som lirres familj,
aa I alla falll, Snart snart hoppas jag fåå se henne, hon kommer snart och
hälsa på , då ska jag krama sönder den människan,
känns sååå tomt utan diiig, wellwell, ahahha duu jag och lirre, vii var allt ett team,
still are. LYCKA TILLLL MED ALLT det är du värd,!!!!!
Tack för att du gav mig tips om framtiden vännen, hittade inget finnt model
 Kort på henne men alla bilder på men Människan blir modelkort, sååå
 hääär får ni njuta av en utav
Gashi Systrarna utseende, they are all pretty as hell,


// ERMINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0