Dear hmm, call it what u want

Idag har dagen varit slapp i stort sätt med tanken på att jag sov ca
 4 timmar i natt ahah så har typ sovit halvadagen och pluggat matte
 hos lirre, äntligen fattar man lite himlans mattte
(fast det är kul när man kandet ) hihi, sen idag okeey för er som inte vet så
är jag beroende av Heroes, och jag menar verkligen beroende, dom är smarta dom dära producenterna
dom lyckats så fruktansvärt bra. damn thay are goood, jaa i alla fall ska inte skriva något om det med tanken på att alla inte har sett de nya avsnitten.

Jooo frästen jag ska till Berlin den 29 februari, jaaa ja har inte varit i tyskland innan såå det ska bli kul ska ditt med min tyska grupp och mina underbara vännnnner, Sejla & Alma, en hel del shooping blir det tack och lov, LOVE TOOO SHOPPP! på europas största varuhus haha i like that very much, ialla synd att inte lirre kan hänga på, well well,

It's alll for me right now, TAKE CARE darlins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0