Doktorn

image105


idag vid 11 tiden hade jag tide hos doktorn, jaa ialla fall jag skulle undesöka vad jag var
allargis mot, och som ni kanske inte vet, såå är jag LIVRÄDD för spruter,blodprov alla sorterna,
joo självklart viste jag att jag skulle ta blodprov. usssssh, men jag var lung ända till jag gick inte
till labratoriumet eller vad det hete, aa först fick jag panik men kollade bort när hon stack
in den förbannade nålen i min arm, det kändes,okeej jah är klen erkänner det, hatar fortfarande proven.
aa så jag klarade mig helt okey. tänk wiie vad duktig jag är som gick igenom de, ahaha sen när jag kom
ut från vård centralen kände jag mig skit dålig, jag tänkte jag bor skit nära här bäst jag skynda mig
hem om jag behöver spy elelr något, såå jag började cykla, i 5 sekunder varade min cykling, för sen
stannad mitt hjärta och ja fick ingen luft, alla blev suddigt, såå i min närhet låg ett biblotek och jag bad
dem ringa min mamma och be henne hämta mig. och biblotikaren var skiiiiiit snäll och sa att jag kunde lägga mig ner och dricka massa vatten, tja jag avr bort ett tag såå jag visste inte vart jag var, seen kom mamma,
helt panik slagen och hjälpt mig, och jag det klokhuvet hade högklackat, jaaa men när jag kom hem var jag vit som ett spök för dom hade tagit mycket blod av mig, och däför blev jag yr och så, jag är fortfarande yr och mår lite illa,
men detta var det hemskaste jag varit med om en så länge, ahahha , allt från mig idag nu måste jag gå sova
har nationella och jag behöver alll energi som finns, till det 4 timmars provet, Goood nigh <3 // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0