dream,

image138



jag sov lite middag idag ahah , inte för jag brukar det
men men, aa
innan jag skulle sova så såg jag en bild på zac efron,
och  min syster
skulle låna sing it med high school musical till ikväll ,
aa så i min dröm var alla hemma
hos mig i min lilla systers rum, vi var typ 10 pers, aa min
kusin var där haha, jaa men sen
var zac efron där med och Ashley tisdale eler vad hon
heter, aaa och så bara för att min dröm verkade så
verklig såå tog jag massa kort i min dröm, och helt
plötsligt var jag i usa med zac och eftersom han är
tillsammans med Vanessa Hudgens såå var jag tvungen
 att säga att jag var hans kusin nikki ahah ,
aa och sen såå gick vi till ett jättestort shopping center där jag
fortfarande var hans kusin haha , joo och
sen så kysste denna typen mig , ochhhhhh jag dog,
hahaahah sen så blev jag vän med en tjej som sålde
gant handdukar ahah och bad mig komma ner till henne
sen för att hon skulle vissa mig ett trick med handukar,
haha mitt i allt mötte vi vanessa som var hur otrevlig
mot mig som helst, hon typ ba knuffade i väg mig haha
hon hade
två killkompisar ahhas om var hmm knäppa i guess, aa
ialla fall så sa jag till henne att jag var Zacs kusin hon ba
aaaaaaw heeej och gav mig en kram hahah , sen så gick
vi och möte på dom igen och jag lämnade det i fred,
sen gick jag till handduksdamen som vissade mig ennu
ett trick haah, hon var riktigt trevlig sen han jag inte se
dem mer för att jag vaknade hahah sjukdröm men den var
 lite bra med ahahahah

gott nytt år people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0