Fashion Faceoff

Goodmorgon,

jag började morgonen med att hmm vara allmänt lat,
såå när jag skulle resa mig upp från sängen såg jag
min nya glamour tidnining och guess who wear on it,
jooo marc Jacobs, eftersom jag är lite små
tokig i han såå var jag överlycklig, aaa sen när jag slog på
datorn såå gick jag in på www.people.com som jag alltid gör
aamen i alla fall såå såg jag denna bilden ,

Fashion Faceoff

Britneys spears Vs Sienna Miller

image126

jag blev glad när såg detta kortet på brit , hon ser äntligen
lite fräsch ut, !

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Sienna utan tvekan.
:)

2007-12-30 @ 16:30:24
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Ermina

eller hur ahah :)

2007-12-30 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0