Sommmar


jag dör va detta otäcka vädret, HATAR DET, okej det är fan december antigen ska det vara snö, eller varmt inte tråkigt skit väder i mellan åt, TACK goode gud attt jag får bo i värme,jaa långt  till det, okeey det är typ 6 månader till sommaren, (5månader tills jag är 18 WIE) aa i alla fall jag ska utomlands med liridita, vi vill till spanien, men saken är den att vi inte vet var vi vill, antigen Teneriffa,Mallis eller gran Canaria. jaaag får panik visst det är långt kvar men ändå något måste man kunna unna sig med under tiden, aa i alla fall om ni har varit på någon av dessa ställerna sååå pls tippsa mig och vilket ni tycker är bäst, // LOT's of love Ermina

Gran Canaria, Malllis Tenefriffa

Kommentarer
Postat av: Lady..L.G

OH gosh! jag längtar fruktansvärt mkt till år 2008, Ett: our party kommer snart, Två: vi blir årton, Tre: semester, Fyra: KÖRKORT :D:D:D:D!!!.. btw tycker om din blogg, u rock duda!

2007-12-07 @ 17:41:05
Postat av: errmina

HAHAH DAA i know,

2007-12-08 @ 01:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0