Victoria Secret Show



idaaaaaag tack och lov fick jag see victoria secret show 2007, sändes i usa i går,
måste säga att det blir bättre och bätter varje år, lite tråkig
att gisele inte är med detta året, men Heidi är tillbaka, wiiie,
Selita Ebanks bar miljon dollar bh n,
Spice girls sjunger tillsammans, första gången jag ser dem tillsammans
sedan de splittrades men men, jooo seen sjunger Seal och "secret gest" haha som dom
säger, Svenska Caroline Winberg är med på Catwalken,
SJUKT AVIS PÅ ALLA SOM VAR DÄR, jag villl med ditt,
JOO frästen William från black eyed peace är med
och sjunger låten " i got it from my mama"  och tjejerna går
på catwalken när låten spelas, och hela showen startar med Adriana Lima,

nu ska jag itne säga mer ahah typ sagt allt men resten får ni see,
joo man ser många många kändisar sitta och titta, bl a, Eva longoria, the hills tjejerna,
vänner monica ,Hayden Panettiere massssaaa fler, kryllar av Hollywood people,image101


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0