alargi


 image52image51image53


idag har dagen varit mest seg, hmm först såå har jag bara tagit det lungt typ kollat på tv fanns absolut inget intressant förens vid 4-5 tiden började high school musical och eftersom jag tycker zac efron är fruktansvärt snygg såå har jag inget imot att kolla på den , jaa senare på kvällen kom Lirre, Alma sofia och sandra hem till mig och vi kollade på film " white chicks" haah typ en halv timme, sen skulle alma hem, såå viii andra gick upp till mitt rum och snackade hm ända tills nu haha, jaa unde denna tiden upttäckte jag att mitt öra blev varmt och under mars- april föra året fick jag världens alergiska reaktoion fick vara borta från skolan 1-2 veckor , typ utslag överallt på ansiktet och feber på öronen och det ena till det andra, jag fick gå på tabletter som var så starka att man sov hela dagarna av dem, sååå jaa samma gamla visa igen dåå som pappa brukar säga, aaaaaa jag orkar inte med detta nu inte nu när man har mycket i skolan, ushen i mig, jag klarar inte av det, men får väll la bitta i hop och ta det som det kommer har jag klarat det innan klarar jag det igen punkt slut. 


PS. JAG ÄR HEMLIGT FÖRÄLSKADE I ZAC EFRON
kommentar på mitt ps, ummm han är snygg eller tycker inte ni det?

Kommentarer
Postat av: Salome

Han är het ;)

2007-11-17 @ 23:55:56
URL: http://fashionandlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0