Göteborg i morgon

oh äntligen helg, eller vad säger ni, kan inte bli bättre det ända man lägtar till under veckorna och nuuuuuuu är det här wiiie, i morgom ska jag åka till Göteborg mina vänner och där förstår ni ska jag shopppa tills jag spricker. Tänk där finns TOPSHOP. ZARA hmmm rättare sagt alla butiker jag vill in på. sen efter shoppande ska jag på jul på liserberg sjukt underbart kommer det att bli, hoppas jag i alla fall

lovar att skriva ett stort modereportage om GBG på söndag, nee fyy nu är jag trött så ska gå kolla på en film ska upp vid 7 i morgon, såå jaa man behöver engeri när man ska shoppa : ) hoppas ni får det döö skoj,

  Jul på liseberg
XOXO

Ermina Sokoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0