Heartbrun

nu har jag suttit instängd i mitt rum och pluggat hela dagen lång, är hurrrr fruktansvärt trött som helst, känns som om jah komemr falla ihop snart, ahha hoppas inte det, ett stort arbete om internetreklam , väldigt intressant.  NEJ! trodde faktiskt det trots att jag gillar reklam det ämnet men detta var dö trist, idag på idrotten hade vi linedans eller vad det heter gosh jag vet inte hur många gånger jag stampade mig själv i foten hmm inte riktigt min grej det dära men men,

Jag kollade på One tree hill idag igen då ahha , lika intressant som alltid, jaa i alla fall det pågår ett triangeldrama mellan Lukas, Brooke och Peyton, och brooke och peyton är bästa vänner, och de bägge gillar samma kille, vad gör man i ett sånt tillfälle, jag har tror att jag hade tagit självmord eller något tänk att se en person man är dötts kär i med sin bästa vän och det finns inget man kan göra åt det för man vill inte såra någon av dom, vad sjutton gör man? så himla krångligt, typ var man en går så ser man dom och hon berättar sina problem de har för dig och du bara hoppas på att något hemskt ska ske så du kan hoppa in, ja det är jobbigt, vilket fall som helst hade jag nog aldrig bedragit min kompis men som sagt man kan inte styra kärleken, jobbit but true,  fy den serien är bra alltså, så himla mycket reality, : ) hahah. Åter kommer strax med något roligare hahaha Lot´s of love / Ermina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0