Heeey

nu håller jag på förbredaaaa mittt interjuvnings jobbbbbb för värnamo nyheter och blir tokig har fått tag på alla utom en men jag har fått tusen tips om en kille som jag hoppas och ber om att han dyker upp till skolan i morgon det kommer göra min dag lysande. jag börja känna mer och mer för denna artikel och är fruktansvärt nyfiken på vad alla kommer att svara på frågorna. hmm återståååååå bara att fååå tag på min kära musliska vän jag kan interjuva kommer tjatta mig runt i morgon så det knakar om det. sååå ser ni en tjej desperat att få tag i en kille som är muslim och redooooo att bli interjuvad är det jag som svätsar förbiiiiiiii, Pussssssssss och kram och önska mig lycka tillllllll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0