heey

idag har jag färgt mitt hår mycket mörkare en vad det var innan wieeeeeeee, hah ganska bra blev det, lirre gjorde jobbet på mig, duktigt, ehhe jaa sen kokade vi makaroner och stekte korv, och pluggade, jag pluggade på kvinnomisshandel ett otroligt intressant ämne, jag hitade en teori hur allt startar när en man börjar att misshandla kvinnan, oerhört hemskt var det att läsa det i vilket fall som helst,


sen blir jag så irriterad på människor som är arg på någon och inte talar om varför utan går och är tjurig istället för att ta upp det med en, haha en kompis till mig vad med om detta idag, tja jag bry miig inte för jag tycker det är så fruktansvärt barnsligt, men tyckte synd om henne eftersom hon går i deras klasss, inget att göra åt bara leva vidare och lära sig av sina misstag antar jag,

nu på torsdag är det premiär här i sverige för Roberto Cavalli för HM , mycket fin collection han har lyckats med, och ska bli så spännande att få gå och seee alla kläder av denna modegud som vet vad han sysslar med hans talang är något man inte kan tveka på, fast det jag själv skulle vilja se HM ta fram är MARC JACOBS min absoluta favorit,  men vilket fall som helst ska det bli kul och han skapar sexiga och snygga kläder, att få bära något från honom är hedrande,


om du vill se kollectionen gå in på ,

http://www.hm.com/se/inspiration/robertocavalliathm__cavalli.nhtml

nee usch nu ska jaggå och lägga mig, godnatt min käraste, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0