kvinnomisshandel

                                        image49





                                                     
idag har jag jobbat på mitt arbete på rättskunskapen om kvinnomisshandel, och jag hade hela 17 sidor med otroligt bra information, där stod bland annat hur det går till när en man börjar steg för steg misshandla kvinnan, fruktansvärt hemskt, speciellt för att jag känner en mycket speciellt person till mig som har blivit utsatt för detta, och därför blir man extra förbannad när man läser hur männen lurar till kvinnorna i ett instängd liv, tack och lov tog min vän ut sig genom det helvetet, det som är så hemskt är att man håller det inom sig, ingen mer en du vet hur fruktansvärt dåligt du mår, ingen bara du hur hemskt som helst, ush jag får ryssningar hur kan en del killar vara sånna, tja det får jag nog aldrig svar på men jag önskar att jag skulle fått det, att utsetta någon man påstår älska för ett sånt liv, jaa inte klokt, jag tackar gud att min vän som absolut inte förtjänande något sånt, hon är världens mest underbaraste människa ett hjärta av guld och då menar jag det, har aldrig träffat en sån person som är så omtänksam , aldrig, ush att hon ska ha varit med om något sånt fy fan , jag önskar att jag hade kunnat byta plats med henne, nee ush nu blev det för himla ilsket här,  jaaaaag kollade på min älskade one tree hill trots att jag redan har sett alla avsnitten är det så himla kul att kolla på det igen,

Nathan och Haley , gooooosh säger ja real love, och lukas Scott ( chad michael murray ) jag väntar på dig, fruktansvärt snyggg, får rysningar, som i går när payton var tvungen att säga att hon älskade honom framför alla, visst fattar i henne roll, att det är hemskt men jag hade gjort det dagen in och ut, ehhe men ja det är jag det, nee nu ska jag dra mig mot sängen måste läsa klart systrar i jeans del 3 lite kvar. sååå jag kan börja på gossip girl på engelska, måste plugga min engelska mer och mer för snart bär det av, jaaa såå är det men i alla fall,  god nattttt // Ermina <3

image48

Kommentarer
Postat av: ebba

Hur ska man bära sig åt för att bli lite lycklig när det känns som att allt dåligt håller på att äta upp en? Tacksam för svar.

2007-11-07 @ 00:09:03
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Linda

Fattar inte hur en man kan göra så mot en kvinna? En kompis mamma till mig blev också misshandlad av sin man, han slog henne alltid så att hon inte skulle få några synliga skador. Det är hemskt :(

2007-11-07 @ 00:11:23
URL: http://lindaahlin.blogg.se
Postat av: Ermina

du jag håller med, dig , dom dära idioterna är så smarta , ucsh
hoppas det är bättre med henne nu i alla . fall, // Ermina

2007-11-07 @ 15:19:20
Postat av: ebba

Tack för stödet! Hoppas du fortsätter att läsa min blogg. :)

2007-11-07 @ 15:29:06
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0