Marc J

Marc Jacobs, Design Guden


jag är som ni kanske vet eller inte döööö tokig i modet. finns inget bättre hmm okeey  sommar och sova men itne annars, jaa och tänk att det finns en kille som äger sönder på att göra kläder. han är helt enkelt född att göra kläder. ur snygga kollectioner har denne man och han vågar sticka ut ur mängde bilderna nedan för är bilder från Fashion weeek New York sping 2008 min favoriter. Jag gillar människor som vågar ta risker och det gör banne i mig dennna super designern , sååå fort jag blir chefredaktör för en bra modetidning ska min FÖRSTA interjuv vara med denna man. Marc Freaking Jacobs, love it love it , : ) synd bara att han bor i New york och jag ska bo i Los angelse, it wont stop me for meating him haha :)

Goooooooood Night All Fashion lovers and the rest of uuuuuuu that reads my hmm Blogg.

XOXO,


Ermina <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0