notebook


kan inte sova, sååå jag har suttttttit och kollat på notebook ända tills nu, äntligen trött, fy fasiken vad fin den är , jag får gås hud, men ofta något sånt skulle hända på riktigt, men man kan ju alltid önska sig det, fruktansvärt fin sjuk , tänk författaren som har skrivit novellen, grymmmmmmt kärleksfull, alll min beröm får hon/ han, ingen anning vem som skrev den ska defenivt kolla upp det. tack och lov att han fick henne tills slut inte som A walk to remember, lippade som en ko till den, fyyyy ush det är nog det mesta jag har gråtit till en film, tänk om man kunde ha något sånt, jaaa man får leta , men vet ni vad allt letande är lungt värt det, enligt mig i  alla fall, jag väntar heller på riktig kärlek en småförälskelse, yesbox, thats it, real love or not? ahhaha ush orkar faktiskt inte skriva om kärlek har knappt någon anning om vad ja skriver är så trööööttt godnatt  // XOXO <3 Emms  




  image46



So it's not gonna be easy.
It's going to be really hard;
we're gonna have to work
at this everyday, but I want
to do that because
I want you. I want all of you,
forever, everyday.
You and me...
everyday.
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0