one tree hill Season 5

ALLA ONE TREE HILL FANS, Bara så ni vet börjar säsong 5 den 9 januari i USA , men troligtvis kommer den strax efter till sverige om ni vill veta mer så gå in på www.cwtv.com och

http://www.youtube.com/watch?v=XN2wu9-I0i4  THILLER på SÄSONG 5 PS ha du inte kolllat klart på säsong fyra don´t looooooook okeey ,

kolla efter gossip girl med skaparen av OC är med och har skapat en ny Serie baserad på en bok i serie av Cecila något har boken på golvet och orkar inte resa mig upp och hämta den. har sett serie och den är mycket bra, Ni komemr känna igen en del skådespelare andra inte, men jag läser boken på engelska nu vilket den egentligen är baserad på hihi, men bara för att ÖKA min engelska ( vill ha mvg i engelska b) såå är det bra att läsa lär sig 100000 nya ord. : ) you should try it, den är kanon bra, författaren är så duktigt på att beskriva hur vi ungdomar lever jaa fast en del av oss kanske inte lever i rikaste delen av New york, men ändå. läs dom alla. börja med första hah :)


image75


Ps. om ni vet hur man gör om en sån här sida med annat matrial en det som man bloggen erbjuder tell meeee, :)

nee fyy nu måste jag sova. Lot´s of love too u guys <3

Kommentarer
Postat av: maria

one tree hill börjar 8:e januari i usa, inte 9:e. enligt planen börjar säsong 5 sändas i sverige hösten 08. det lär dröja med andra ord.

2007-11-30 @ 00:59:58
URL: http://huddleformation.blogg.se
Postat av: Ermina

stämmer helt. sorry guys. aa det lär nog dröja jaaa.

2007-11-30 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0