Plugggg



i går när jag jobbade om mitt skolarbete i kvinnomisshandel som jag har skrivit om tidigare, så letade jag klipp på internet på en kvinna som bli misshandlad av sin man för att vissa klassen i vår redovisning framöver, så fick man see en man plåga sin hustru framför sina ynger barn, och den äldste sonen ståd och filmade allt, det vad nog bland det hemskaste jag sett på oerhört länge, ohh vad man blir förbandad på det jag ska testa att lägga upp den här såå ni kan see det för jag tycker det är värt att see trots att det är hemskt see är det värt att see för man får även se hur denna kvinnan i en interjuv berättat om livet efter och hur hon tog sig igenom, damn strong woman : )


http://www.youtube.com/view_play_list?p=29DBC25B9AFC63F9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0