roberto cavalli

idag hade Roberto Cavalli premiär för sinnnnnna kläder för hm, och jag dör av svartsjuka att jag inte har någon av butikerna nära mig, Gosh, desseutom läste jag på aftonbldet att det var 70 meter lång kö utanför HM, jaa det gör ju det 1000 gånger bättre inte sant? joo så man får hugga till något på nätet, jag vill HA han unika kläder.

Idag har det varit en dyster och seg dag , hm det bästa med dagen är nog 1 skolkatalogen kom, 2 jag har fått jobb åter igen på en tidning, skriva ungdomsartikar, något som jag älskar att göra, wieee, wiie, 3 gå hem från skolan, 4 SOVA i 2 timmar japp dagens bästa stunder ahahha , och 5 men inte minst kollat på ett fantastiskt avsnitt av Gossip Girl,
i morgon är det med en lång dag, do i like it ? no hehe , men men skönt med lite helg trots att man måste plugga hela helgen, kul att man får ledighet och till vår ledighet en massa uppgifter som skall utföras tills den underbara ledigheten avslutas, yes suck´s does it,

Sex and the City blir film,

jaaaa tänk tjejer, killar med för den delen, en av de bästa serie get tooo be a movie, kul ska bli och see den, håller på för fullt, tjejernar nya bilder uppdateras alltid på People.com ja ska bli spännande det minsan, se om det blir lika bra som serien, men på tal om serie som blir film, jag har för mig att vänner skulle göra samma sak? nu 2007 jaa jag har dock itne sett något ennu, men om de vill göra serie till film, vf inte en fortsättning på OC? jag vill fortfarande inte ge upp det, förbannade grej, blää yupp yupp,
Det är sååååååå möööörkt ute hela tiden hur jobbit som helst, typ när man börjar skolan är det mörkt när man slutar skolan är det mörkt,. när fan kommer solen elelr något liknade? jaaaaaaaaag vill ha sommmmar eller så vill jah ha jul, jag vill ha jul nu så man får det överstökat och sen kan sommaren komma med RASKA steg mot osss,
hopppps hopppas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0