heeey

nu sitter jag sent här igen och lyssnar på Alicia keys nya låt NO ONE . helt tokig i den kasnke lyssnat på den i hur länge som helst nu, på repeat är den med , ahhah :)  idag har jag och min kära syster och min granne sandro lagat massssssssa mat och tagit modell bilder på min syster som ska söka in till en modelltävling, såå det är var jag har ägnat min helg till inte gjort något som jag borde alltså, men men lite måste man la lata sig, tycker jag allt
jag har inte så mycket att säga nästan helt stum känner jag jo nu kommer jag på, har börjat med att läsa lite böcker igen intressant hahaha jaa faktiskt jag har nästan läst ut systrar i jeans 2 gud vad jag kände mig som en av karaktärrerna där, tycker att boken är hemskt bra och rekomenderar er att läsa den,  himla duktig författare är det, måste jag säga, har även börja skriva en novell på engelska som attt ut öka min englska nu innan man ge sig iväg till det stora landet, desseutom gillar jag att skriva : )  är väldigt kreaktiv tycker jag personligen men så är det nu ska jag kolla på top model usa. Sov gott , folket <3

               

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefina bilder!
:-)

2007-10-10 @ 08:47:25
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0