onödiiiiiiiiigt

idag har dagen gått super fort, bägge bra och dåligt, har fått mycket och lite gjort, hmm det som jag var mestförvårand äver att jag fick gjort mitt dans pass i ca 1 timme, ahah :) behövdes, jaoo, seen såå har jag suttit och latat mig hela dagen, joo det hemskaste idag var när jag blev osams med min bästa kompis om världens töntigaste grej, hahahha jag döör, men i alla fall nu har vi varit tjuriga hela dagen eller i alla fall jag och det stör mig fööör jag kan inte vara arg på heenne mer en 1 timme, och ps jag har inte ringt henne hahah : ) såå manskulle kunna tro att jag fortfarande är arg på henne, fast jag inte är det, ahahh lol. men det fixar sig, always dose aahaha joo sen resten av dagen har jag lockat håret, för jag såg ett avsnitt av DH, aa och eva Parker (longoria) hade lockiiiiiigt hår sååå tja vf inte testa :) och nuu efter 1 timmer är detklar , och jaa det belv helt okeey men dock inte lika proffsig som eva, men men, that´s it, bildbevis får du imorgon orkar in koppla i digital kameran, ahahha :) såå det sååå :D

såå på ett ungefärrrrrrr,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0