22 april


image497


nämen hejsan, fortfarande fint väder wiiie ,
kom nyss hem från alma, och skolan,
hmm vart ska jag börja först jo jag hade muntliga i
nationella idag gick väll hyfsat tror jag, kände att jag kunde
kanske slängt ur mig mer kanske än vad jag fick ut ur mig
men gjort är gjort. sen har väll dagen bara rusat förbi mig,
och nu sitter jag här en liten stund, och skriveer om min dag haha
inget speciellt har hänt, inte ännu i alla fall

jo igår vet ni så var det 21 april och då fick jag två grattis
för att de trodde det nämligen var min b-day men nopp så var det
dock inte jag fyller år den 21 maj haha. men då slog det mig
jöööööösssses snart snart är jag 18, thihi. då får man göra massa saker
man inte får nu  ju, hah

ne nu ska jag kolla på the hills,

hugs and kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0