A

Hejsan, förlåt för att jag inte hunnit skriva något har knappt varit hemma
i helgen, i fredags sov jag hos Shpresa och violetta med lirre och
Deras kompis Malin, vi somnade vi 1-2 ingen anning vf så tidigt, men
sen vaknade jag vi halv 10 nästa dag som tur var malin med
vaken så vi satt och snackade, sen så började alla vakna ahahha

i alla fall eftersom vi bor i "marknadstaden" värnamo (hahahahahahahahaha)
så gick vi på marknaden men jag och lirre är så sega så vi kom lite sent dit
snarare när det stängdes

så vi gick till mcdonalds och åt mat, vilket jag egentligen inte borde
äta eftersom jag ska så gå ner 10 kilo till sommaren.

i alla fall , så vart det ett fotbolls lag från kalmar där, som sjung och stojade på
mcdonalds väldigt kul faktiskt sen skulle jag
till macken för att köpa nyaste nummret av elle
när vi skulle in fick vi syn på ett gäng med snyggga
killar så gick jag till tidingarna vänder mig om ser shpreas och
lirre prata med den snyggaste av dem ahhaha
jag var så chockad och glad hahaha i alla falll
så gick vi ut och så stod han där med oss hahaha inte vet
jag varför men han verkade vara väldigt chill, han var från
kalmar och de hade tydligen spelat match eller ngt
i vmo elle någon annan stans, ahha i alla fall
det var det mesta som hände i går,

nu måste jag städa mitt rum

lot's of love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0