B

image491



jag var inne på tidningen instyle och klicka mig in på deras favorit produkter och jag tänkte
dela med mig mina favorit av deras favoriter, helt enkelt en massa bra saker,
på bilden ovan för ser ni ett rött läppstift från Chanel, helt fantastisk färg och allt




Bästa mascarorna, från Ysl & Lacome



Conceler, fondution - Ysl, och lippglos

image486
Volymspary, denna ska jag göra allt för att få tag på mitt
här brukar vara ganska dött ibland helt fantastiskt om
man kunde ha en volymspray,



Bästa hår shampoo och balsam, bästa färg schampoo,
solskydds kräm från loreal


image490

en locktång med lagom stora lockar helt underbart, frågan är bara vart man
kan köpa det. antagligen i göteborg, eller stockholm.

Detta var produkter som redaktionen från Instyle valt ut, de verkar veta vad de prata om
så man får la lita på dem, jag själv är tokig i volymsparyet och concelern, som de säger
inte syns när man sätter på den, love it, och själv klart mascarerna, allt för skyhigh
ögonfransar,


// Ermina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0