G fashion

image499


Varje gång man kollar på GG så blir jag lika imponerad av alla
klädvalen än der är mindre bra ändel är kanon bra men vilket fall som helst
tog jag 3 outfits " vår outfits" jag tycker allra minst om jennys
men jag valde att ta med den även fast jag inte tycker om det
så tycker någon säkert om den fast själv klart är väskan dö läcke
lilla och allt.

enjooy


Gorgina, new girl ska inte säga mer för jag själv vet inget,

image500


Blair Waldorf As Audrey Hepburn sen tagen från Breakfeast at tiffanys
image501



Jenny humphrey skoloutfit


image502


Vilken stil tycker du bäst om? Eller tycker du de i gossip girl inte
ser kloka ut well let me know!

// Ermina v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0