gahhh

jag håller på bli vansining, varför? jo för att det inte går ladda ner msn
seriöst jag vet inte hur många gånger jag försökt ladda ner skiten
men det står alltid du behöver denna och denna saken
och så går och ladda ner grejen vad händer det dyker om en
helt annan sak, om jag bara visste vem det var som sköter
dessa dator och hela internet system så hade han inte haft en smula tur
alls. snarare en fet utskällning, jo sen jag så försökte
jag ladda ner än älder variant jag tänkte ba det måste
funka nee men gud vad händer Jo så här står det
: you need a newer version of msn click to download it

klart som tusan att jag trycker på det vad händer

jo så här : you need windows xp s2

tydligen så har jag inte det, nee just precis, jag vet banne i mig inte
vad jag ska ta mig till, okej det kanske låter som jag är typ beroende
av msn, men det är jag inte , jag är bara van vid att ha det här på datan

okej seriöst någon som vet vad jag ska göra , jag fattar ju inget innan gick det ju,
vilket elände, jag har bara lust att kapa datorn i två bitar,

wish me luck,

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0