girlsnight

image496


kom precis in, har världens huvudvärk, varför vet jag inte och mår illa,. kanske
detta för jag är på gång av att bli sjuk eller kanske för jag inte användt mina
pollen allargi tabletter, vilket fall som helst är väldigt lyckade kväll,

vi var hemma hos sofia och hade en girls night och kollade på film och sådär
jätteskojigt faktiskt, vi var och hyrde film men isak som vi känner som jobbar
på det stället glömde stoppa i filmen så sofias bror gick och hämtade den
ps. tack för det,

jag orkar inte skriva om vad som hände och vad vi gjorde just nu,
i morgon kanske har så ont i huvudet och dataskärmen lysser så mycket
att jag måste bara bort här i från

ps. måste bara säga att de 3 tjejorna är sjuk fantastiska jag hoppas
att just du som läser detta får träffa dem och se hur underbara människor de
är , de är världens bästa vänner, trots att vi är ganska olika så är vi så lika, det är
så häftigt,. om ni läser så vill jag ba säga det, ps Love you guys <3


godnatt på er,

Sleep thight, i know i will,

Xoxo // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0