Googmorning

om du bor i småland så ser ni nog vad jag ser snö.
jag tror jag blir vansining. jag som trodde det var vår och allt
vi får la hoppas på att det har försvunnit tills imorgon.

vilket fall som helst, om 8-9 veckor är det sommarlov
förstår ni sommarlov. sommarlov är den
bästa stunden på året. även mitt sista sommarlov
eftersom jag går två så blir det, lite surt men ändå väldigt
kul faktiskt. jo denna vecka fick johan och jag gå på information
om studenmössor som vi skulle informera klassen med senare
tillsammans med andra vår och då slog det mig tusan, jag tar ju
studenten om bara 1 år. inte om 5 eller 4 om
1 år, då är det min tur, alla 90s tur,

xoxo Ermina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0