oh happyday strike 2

vad är detta två kanona dagar i rad. I'm lovin it,
Seriöst soligt och allt, jo ska berätta om denna
fantastiska dag haha . låter som en präst,
i alla fall, först vaknade jag upp med världens fetaste
fläskläpp, om jag inte mins fel så måste man bli slagen
på läppen för att få en fläsk läpp, så vit jag vet har jag inte
fått någon smäll någonstans. i alla fall nu är den vek
jo först vart det massa skola vi kollade på film på tyskan
hmm filmen var la inte något vidare, kasnke för att jag inte
fattade ett smack. jo senare på dagen vart det okej
under lunch vart det med jättekul sen efter skolan så gick jag
lirre och hassa till trafikskolan för att fråga om en grej sen
gick vi och fikade det var med superkul de är så posetiva och
roliga och jaa , allt bra nehe nuu ska jag gå innan jag slänger i mig
en ironisk kommentar, vilket jagh inte vill haha

Hugh and Kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0