Oh happyday


image424

jag vet att jag tidigare skrev att jag hatade måndagar men jag tar
det tillbaka allt av det, jag gillar måndagar speciellt när
det är vår ute, sol, stolarna på stigs är ute det är bara
perfekt

jag och lirre skulle upp till sofia för att hämta min
cykle som jag hade glömt det i fredags, im bananas
vilket fall som helst så hämta vi den och cyklade förbi
massa fina hus, och lirres dröm är att bli arkitet
witche she will be, men i alla fall det var hennes himel
im impressed, om ni tidigare inte visste om att jag lirre är männsikor
som är helt crazy, inte på typ ett apigt sätt , typ som hoppar omkring
och så, vi är bara crazy med vår humor, man måste vara sofia, alma
för att fatta det, elelr ibland bara mig, ahha .

det var mina vårliga dag, nu ska jag återgå till mitt
dont drink and drive projekt,

frästen om du har drukit full någon gång, så är du
inte på min bästa sida. okeej så
dont drink and drive,

TAKE CARE

love Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0