150808

Hejsan, dagarna bara springer förbi en, hinner knappt blunda haha ,
ja idag då så fick jag två samtal på 1 minut om jobb, visst är  det bra
men helt seriöst skulle jag bara kunna skita i att jobba i ett helt år så
trött är jag på det, men så funkar det inte. jo idag ska jag jobba till 9
sen ska jag vara hemma hela kvällen, för jag orkar inte gå ut och inte riktigt
på det humöret ännu,

i går bakade jag kanelbullar, med ett recept från min ex granne Sussie
(koll hennes blogg här http://suzanita.blogg.se/ )
hon gör världens godaste bullar, men mina blev dock absolut inte så bra
hahaahha, som sagt jag suger i köket men men jag får öva mig,

i alla fall det var om i dag ahha,

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0