BUGS

jag hatar kryp. alla sorters stora som små, jag är inte rädd för dem alls
allvar, jag bara hatar dem, igår klockan ett på natten i mitt rum stod jag och försökte
döda en jättestor trollslände eller jag tror dom heter så, jaa med en tidining det gick
inte så bra, så kom pappa upp som tydligen hade hört mig (who cares) och baa
vad gör du egentligen ahha när jag stog med all kraft med tidning , jag ba
vad ser det ut som, haha jag råkade väcka honom, men men, sen blev
det ett lyckligt slut jag dödade kräket, om jag var stolt över mig själv försökte i
nästan 1 timme, jaa nuu är jag trött har jobbat hela dagen idag, men på ett lustigt
sätt har allt gått fort så det var inte så farligt, men men,

nu ska jag sova, natti natt,

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0