coldplay





Snart är det dags för mig och lirre att ta oss till globen
och
kolla på världens bästa band, spela världens bästa låtar,
jag får rysningar bara jag lyssnar på när de itne sjunger live
ahahh jag kommer nog svimma när de sjunger live, jah ska filma
allt, hahaah tro mig , så för ett tag kommer ni se massa coldplay hit
och ditt, men men , den 18 september, smäller det,
loveee it, sen ska vi stanna i sthlm den helgen love it more,

allvar tänk och få lyssna på chris martin sjunga, seriöst
LOVE LOVE LOVE IT!
men om vi snackar favorit låtar så har jag några stycken
då bland annat deras nya viva la vida, jag är tokig i den
Clocks, helt fantastisk och sen så klart fix you, speed of sound
the scientist och själklart yellow, ilove,
and not least trouble tycker jag med får vara med där,
dem kan jag lyssna på om och om igen,
utan att tröttna ahhaha okej nu får det räcka med coldplay talk,

I never meant to cause you trouble
I never meant to do you wrong
I, well if I ever caused you trouble
Oh no, I never meant to do you harm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0