Hemsk dag

idag har det varit en sån irriterad dag jag spyr på den. jag allvar gör det. sjukt
min mamma åkte ner till kosovo i dag och min morfar dog idag klockan 9 och hon visste inte
något att han var död och sen när hon kom fram så var han redan begrav mina släktingar på mammas
sida kunde inte ens vänta 20 minuter, allvar jag kokar av ilska., serisöst

väldigt hemsk dag och och lov att jag har min familj och familjen gashi min typ " släkt" i sverige.
tack för allt ni betyder guld. min morfar var världens bästa morfar, snäll och helt underbar jag vet att
 du hamnar i himmlen och jag hoppas att du trivs där. jag älskar dig, min vackra underbara morfar,

// Rip

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0