Inspark




Heeej, hoppas ni har haft en bra morgon, Min morgon vart inte så bra jag kunde inte
sova på hela natten varför vet jag inte, wiierd sen vaknar jag vid 10 slaget och upptäcker
att min mobil är borta, japp lirre ringer 1000 gånger till den
och inget händer, kanon , det var det bästa som kunde hänt,

I går var det nollning och inspark, nollning var kul tills en kille råka bryta handen
och sen stog vi alla där med världens dåligaste samvete. så åkte jag hem till
shpresa för hon skulle hjälpa mig med mitt löshår för jag inte vet hur man använder
det haha. jo sen var jag redo för förfesten och på förfesten hade hur kul som helst
det var kvällens höjdpunkt, alla var så gooa och trevliga och ingen var tjurig eller tråkig utan alla
var på hugget i love it, och våra 1or riktigt sköna människor, efter det så skulle vi bege
oss till mejjeriet ( en klubb där insparks festen låg) vi kommer dig allt är toppen tills jag och
lirre ska in på toan, lirre går in i toan och jag väntar där utanför , så ser jag en jag känner
komma ut från toa ( jag nämner inga namn!) så kommer en kille och ta tag i honom
och efter det kommer en till 2 på en och där står jag och en annan kille och försöker stoppa det
och jag har aldrig sett folk slåss så, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ OMOGET, så jah fick panik, jag vänder mig
om så ser jag en annan kille som är vän med denna kille som har näsblod,
Och så såg jag vilka det var jag gick fram till kille och sa, - Du snälla sluta med det du håller på
jag känner din syster och hon är skit snäll så snälla gör inte så för du slår människor jag
känner, Och vad säger han joo jagh lovar jag ska inte, Sen går lirre och jag upp och dansar
det tar 5-10 min så ser lirre en till bli slagen vi går in på toan igen där står 3-4 till
som med har blivit slagan, och en tjej i min klasss, JAg blir vansining och alla beskriver snubben
och det är exakt samma person som jag sa till, Sjuka och omogan allvarlig talat har dom inte
fattat att slags mål inte löser något, Ohhh jag blir så arg när jag tänker på det,.
Slås för ingenting, aja nu vet ni vad jag tycker om slags mål
så det kan man säga förstörde min kväll totalt. tack killar! ni lyckades ,

Ne nu ska jag lägga upp alla bilderna på bilddagboken sen ska lirre och jag till hennes
stuga och städa verrrrrrrrrrrry fun :)

Ha det braa och kom i håg våld löser inget,
// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0