Panik or not

hej, jag är trött! varför är jag trött ? ja du inte ens jag vet det själv varför jag är det
lirre är här och ska sova över här, i natt skoj ska det bli i alla fall , Och vem vet hon kanske
gästbloggar, hos mig, vad har hänt i dag inget jobbat. lärt mig lite nya saker
jo frästen har jag berättat att en gammal man som bor på ålderdomshemmet jag
jobbar på, jo han hade varit på en dior visning i paris jag kommer inte i håg när det
var men för länge sedan kan ni tänka er att få gå på dior visning i paris för, jag
älskar modet som var förr allt var så välgjort, fabouls,

hahhaha jaa jag dör lirre är jätterolig om ni bara visste
min vän lirre när hon får panik då ska man inte
jävlas med henne men jag är väldigt retsam
så jag gör det ändå hahaahahaha om hon har panik nu
omg jag ska försöka filma det om det går ahhahahh
fast jag vill inte prata om vad hon har panik om för det är inte bra
hahaha men hon är rolig , eller jag vill säga det men jag får inte,

// Emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0