Random morning

Godmorgon,
till världens vackraste dag! NOT, jag är ledig
tack och lov och har inget att göra, eller okej då
jag har mycket att göra eller så där, jag måste rensa min garderob
Skjut mig, jag hatar att rensa den, fast jag gillar ändå ordning och reda
om ni bara visste, på datan hade jag mappar till mappar ahahahahah
typ om det var ett tema t ex. fashion week 2008 då är det
först spring/ fall efter vilken designer och deras verk,
yes but i like it that way,

i går var jag med alma, vi satt och pratade, vi pratade om allt
ahah och kom fram till att vi tar studenten om mindre än ett år
skönt med ändå sorligt på en och samma gång,

asså skönt att slippa stiga upp på morgonen och
ba neej jag måste till skolan , aha fast det måste jag
göra sen med men då är det till något man vill bli
just nu går jag bara där, sen för att jag måste säga hejdå till Alma, jaa
som jag har känt sedan 6an, det blir med jobbit och till alla andra,
men hallo heller åker jag till varma kalifornien än att bo kvar här och leva med
regn 24/7

jaa nu blev jag törstig ska ner och dricka,

Caio Bellas // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0