shooopping

heej, löööördag inget att göra sov morgon kan det bli bättre i don't
think soo, i går beställde jag lite grejer bland annat denna
ur snygggggga klänningen



På chicy.se en klänning man snarare kan säga en kopia av Den berömda och
ur snygga miu miu klänning, nu får vi ser när den kommer

sen köpte jag lite annat smått på H&M bland annat ett par träning short
jag är så motiverad av att börja träna för full fart och dessa är chock rosa
I love, och en helt vanlig svart kjol,

men sen beställde jag en ipod nano på netonnet, och det ska bli skööönt
med en, jag kände att jah hade stort behov av det med tanken på att jag måste
gå till skolan tills jag hittar en cykel som jag vill ha, oh tänk att få lyssna på coldplay
24/7 dåååå nee nu blir jag super glaad, låter som om jag precis upptäck mp3
ahaha nej jag har haft en innan men den är så jobbig bara går sönder hela tiden nee
inte längre,

ne nu vill jag ha mina grejer hoppas de kommer nu denna veckan then i´m happy :)
jo jag och alma ska på spa/ manikyr med denna veckan på sense eller vad det heter
det ska oxå bli skooooj :) jaa med andra ord en vecka att se fram i mot.

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0