Summer is ending

Hejsan Sweeties,

Idag är det en ny dag, av livet, ahah och jag i dag är jag
avendsjuk för i dag åker shpresa till tunisien i en vecka
och ska steka sig i solen medans jag ska jobba, Wiihooo
men vet ni vad hon är så värld det, jaa i alla fall det har inte hänt
något speciellt, förutom att igår så fick jag en familj till au pair fast jag
vill inte ha den famlijen för de var från south carolina, och ditt vill
verkligen inte jag, men the search is stil on,

skola om lite mer en 1 vecka, helt seriöst
så vill jag inte börja, inte alls , jag vill inte
jag vill ha sommar lov det är det jag har väntat
på i ett år och nu är den borta seriöst, men
nästa år då blir det sommar i ett år så jag ska inte klaga.

ne men om jag inte ska göra någon nytta i stället,

So long Hun's

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0