Torsdag

Hej, i går vart jag och stor shoppade med lirre, det var helt fantastiskt
skönt att få komma veck från värnamo trots att avståndet inte var så
pass långt, jag fyndade med mig en del hem, något som jag lovar att visa
upp ska fota på allt i morgon, vet ni vad jag fyndade jag trodde jag drömde men
nepp



Jag såg den hänga precis när jag skulle upp för jag inte fyndade något jag ville ha
poff sa det och så såg jag den men visst det är defenitivt inte min storlek
men jag ska sy om den till i morgon håller på mätter och nålar
men det gör inget för jag tycker den bara är SÅÅÅÅÅÅ snygg, ahhaha men mer får
ni se i morgon, frästen har jag sagt att insparken är i morgon och nollningen med,
det ska bli hur skoj som helst, Mer får ni reda på i morgon nu
är jag slut och ska kolla på project runway,

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0