tråkigt!

men gud vad tråkigt jag har, jag sitter och väntar på att alma ska tippa
förbi, så hon kan göra det lite roligare, jag städade mitt rum innan m
duktig jag är va, haha det är nog rent tills i morgon sen börjar det nog om
haha , mm nu i alla fall lyssnar jag på coldplay chockande va hahaha


- Come up an meet you
färsten på tal om musik så var den en tjej som kom fram och
sa till mig , du sjunger fint, och tjejen hade inte hört mig sjönga
jag ba hahaah hur vet du det hon ba jag hör det på din röst
jag ba jag sjunger som en kratta ahhah , så sjung jag imsevimse
spindel för henne för jag kom inte på vad jag skulle sjunga ahahah
och jag tror jag bevisade för allihopa att jag inte kan sjunga jag önskar jag
kunde men jag kan inte, fast det gör inget för jag sjunger för full fart här hemma
speciellt när jag har fått min ipod, kan inte bli galnare, mamma och
pappa får helt enkelt vänja sig, cus im not stopping,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0